dijous, 10 d’abril del 2014

Aprenem a programar (II)

Recordem l'estructura de l'aplicació: 



En la part dreta tenim totes les ferramentes que utilitzarem per a programar els objectes que anem afegint al nostre videojoc o animació.
A la part central, trobem el panell de configuració de l'objecte seleccionat. Des d'ací el podrem programar per a què es comporte de la forma que nosaltres desitgem. Li podrem afegir sons, canviar la seua forma, color, etc.
A l'esquerra, trobem la mostra visual del nostre joc o animació i baix tots els fons i objectes que tenim al nostre programa.

LA SEGONA ACTIVITAT consisteix en:
- Crear un fons (pots triar un dels que hi ha a les biblioteques de Scratch, clicant al botó d'Importar). 

- Crear 4 objectes (en funció del fons triat poden ser cotxes, bicicletes, persones, àrbres, animals, etc.) i donar-los moviment. Pots utilitzar les instruccions de "por siempre", "repetir", "cambiar disfraz", "siguiente disfraz", "cambiar efecto", "apuntar a dirección", "mover", "deslizar" i "ir a". 

- Al menys un dels 4 objectes l'hauràs de controlar mitjançant les fletxes del teclat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada